sobota, 30 maja 2015

Titles Book Tag

1. Najdłuższy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałeś styczność. 
,,Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął''. Jonasa Jonassona. Nie czytałam, ale mam taki zamiar :) :)
2. Najkrótszy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałeś styczność. 
Powiem ,,Intruz'' Stephanie Meyer. Książka bardzo mi się podobała i mam zamiar zrobić niedługo recenzje. 
3. Tytuł, który w najmniejszym stopniu nie ma nic wspólnego z książką. 
Hm ... Szczerze? Nic nie przychodzi mi do głowy.
4. Tytuł, który perfekcyjnie opisuje książkę. 
Czy, kogoś zdziwię jeżeli pod tą kategorię dam ,,Igrzyska Śmierci''? Chyba nie. 
5. Najbardziej irytujący tytuł. 
Nie wiem, czemu ale ,,Piękne Istoty'' Kami Garcii i Margaret Stohl skwierczą mi w uszach. Nie umiem powiedzieć dlaczego, ale cała ta książka mnie irytuje. 
6. Zmiksuj wszystkie tytuły razem i stwórz jeden swój. 
Intruz, który wyskoczył przez okno pięknych istot i zniknął w Igrzyskach Śmierci ... ta. Bardzo rewelacyjny tytuł dla jakiegoś thrillera :D:D:D:D:D

1 komentarz:

  1. Haha, połączenie genialne, czytałabym xD.
    Fajny tag, muszę kiedyś zrobić :).

    OdpowiedzUsuń