niedziela, 24 maja 2015

LA :) :) :)

Nominowana zostałam przez Aredhel z bloga cityofdreamingbooks.blogspot.com


1. Gdzie najczęściej czytasz? W jakiej pozycji? 
Najwygodniej czyta mi się siedząc. Nie lubię czytać na leżąco, bo chce mi się wtedy spać i nie mogę się skupić. 
2. Piosenka, która kojarzy Ci się z jakąś książką? 
Szczerze? Myślałam nad tym bardzo długo aż w końcu skojarzyłam piosenkę ,,The One'' zespołu Kodaline z książką ,,Gwiazd Naszych Wina''. Tekst tej piosenki jakoś łączy mi się z głównymi bohaterami. 
3.Wyobraź sobie, że nagle zaczynają produkować perfumy o zapachu nowych książek. Kto nie lubi wąchać nowych książek?(jeśli nie lubisz, to siedź cicho <znaczące spojrzenie>)Jak byś je nazwał/a? 
Hm. Dużo tytułów przychodzi mi do głowy ... Może ,,Słowne niebo''? Albo ... ,,Rozkosz wśród stron''? Nie wiem. Albo bardzo bym chciała żeby takie perfumy powstały :)
4.Jaka jest twoja ulubiona okładka?
Dużo jest książek, które urzekły mnie swoimi okładkami, ale postawię na ,,Żonę Sułtana'' Jane Johnson. 
5.Kiedy czytasz książki?Jesteś nocnym markiem, czy rannym ptaszkiem?
Nocny Marek :) kocham czytać książki wieczorem i nocą. Rano, to śpię ;)
6.Używasz zakładek?Jeśli tak, to która jest twoją ulubioną?
Używam papierowych zakładek, ale szybko się one niszczą. Zazwyczaj używam jakiś kawałków kartek itp. Jednak obecnie zakochałam się w zakładce, którą dostałam z taniaksiążka.pl. Znajduje się na niej piesek z kapeluszu oraz cytat ,,Dobra książka jest, jak wino, uderza do głowy''.
7.Audiobooki, e-booki czy fizyczne książki?
Oczywiście fizyczne. Chociaż parę razy zdarzyło mi się przesłuchać audiobooka. 
8.Serie czy powieści jednotomowe?
Trudne pytanie. Lubię powieści jednotomowe, ale często zastanawiam się co dzieje się dalej u bohaterów. Z seriami jest tak, że często przeczytam parę części i mam problem z zabraniem się za kolejne. Nie potrafię odpowiedzieć na pytanie :) sorki Aredhel. 
9.Co decyduje, że kupujesz właśnie tą książkę, za którą właśnie twój portfel się na ciebie wydziera?(okładka, zapach, opis?)
Na stronach internetowych jest, to opis. Na żywo patrzę raczej na okładkę. A najbardziej zwracam uwagę na cenę :) :)
10.Ile masz półek na książki?
Dwie dość duże oraz dwie mniejsze. Nie są jeszcze zapełnione. 
11.Czy ludzie z twojego otoczenia SZKOŁA, praca itp.) czytają?
Nie znam dużej ilości osób kochających czytać. Niestety. 




Nominuję : 
- majkaczyta14.blogspot.com
- izareads.blogspot,com
- oraz każdego kto zechce :) :)


Moje pytania 
1. Książka dzięki której pokochałaś czytać? 
2. Książka, którą chciałabyś napisać sama od początku? 
3. Okładka, która w ogóle Ci się nie podoba lub nie pasuje do treści książki? 
4. Kupujesz książki stacjonarnie, czy na stronach? 
5. Bohater książki, który nie nadawałby się na przyjaciela? 
6. Wolałabyś żeby robiono książki na podstawie filmów, czy filmy na podstawie książek? 
7. W ekranizacji jakiej książki chciałabyś zagrać? I kogo? 
8. Jakiego gatunku książek nie chciałabyś już nigdy przeczytać? 
9. Najgrubsza książka jaką przeczytałaś? 
10. Bohater drugoplanowy, który zdobył Twoją sympatię? 
11. Jaką parę literacką chciałabyś zrzucić z klifu? 















3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację, jak najszybciej postaram się odpowiedzieć na pytania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na odpowiedzi na zadane pytania w LBA, przepraszam, że tak długo to zajęło, ale ostatnio jakoś nie miałam zbytnio za wiele czasu. Pozdrawiam :)

      http://izareads.blogspot.com/2015/06/lba-4-i-5.html

      Usuń
  2. Fajnie, że odpowiedziałaś ^^.
    Ja zawsze spędzam wieczory w łóżku z książką, bo w ciągu dnia w domu jakoś się nie mogę skupić.Najwięcej to ostatnio czytam w szkole :P.
    Rozkosz wśród stron jest świetna :D.
    Oj coś jest w tym winie :P.A jakby pić dobre wino przy dobrej książce?To by dopiero było...

    cityofdreamingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń