środa, 27 maja 2015

Celebrity Book Tag

1. Emma Watson - książka z piękną, kick-ass bohaterką. 
Myślałam o Katniss z Igrzysk Śmierci. Jednak w końcu postanowiłam wybrać Dzwoneczek z cyklu ,,Chłopcy'' pana Jakuba Ćwieka. Nie mam na swojej półce prawie wcale książek polskich autorów jednak historia pana Ćwieka jest genialna. A Dzwoneczek, to typowa bad girl, która jeździ na motorze, uprawia seks, kopie tyłki złym draniom i rządzi motocyklowym gangiem. Więc pasuje. 
2. Ryan Gosling - książka z najgorętszym bohaterem męskim. 
Dużo książek. Dużo ciach. Którego wybrać? Chciałam powiedzieć o Jace z Darów Anioła, ale w końcu zdecydowałam się wybrać Cole z Kronik Białego Królika. Przystojny, seksowny, tajemniczy, wytatuowany i do tego zabójca Zombie. Która dziewczyna nie chciałaby mieć takiego faceta na własność? No, która? 
3. Brangelina - ulubiona literacka para. 
Hm. Ja, to pytanie podzieliłabym na dwie kategorie. Para zakochańców, oraz para przyjaciół. I jeśli chodzi o tą pierwszą kategorię, to stanowczo Cole i Ali z Kronik Białego Królika. Momenty w książce, kiedy są razem czytałam z największą przyjemnością. Przede mną jeszcze trzecia część, ale nie zależnie od tego co tam się wydarzy i tak będę ich kochać. Jeśli chodzi o parę przyjaciół, to stawiam na Willa i Jema z Diabelskich Maszyn. 
4. Shailene Woodley - autor, którego niedawno odkryłaś i od razu pokochałaś. 
Stawiam na Jakuba Ćwieka. Ten facet jest genialny. Zawsze kochałam Piotrusia Pana, a jego książki od razu zdobyły moją miłość. Mam zamiar zabrać się również za Kłamcę. 
5. Josh Hutcherson - ulubiona krótka książka. 
Ej, czemu obrażacie Josha? Wzrost, to nie najważniejsze w człowieku. Kocham go i zabraniam się z niego śmiać!!
Ale jeżeli chodzi o ulubioną krótką książkę, to postawię na Jeżycjadę, czyli cykl książek pani Małgorzaty Musierowicz. Każda część nie ma więcej niż dwieście stron, więc na pewno się zaliczają. Chcecie recenzje któreś z części? 
6. Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka. 
Mam sporo grubych książek, które pokochałam, Jednak postawię na ,,Intruza'' Stephanie Meyer. Chociaż według mnie ,,Zmierzch'' całkowicie jej nie wyszedł, to ,,Intruza'' pokochałam. Przeczytałam go w szybkim tempie. Nawet poleciało mi parę łez. Polecam. Jest też film, więc warto zapoznać się z tą historią. 
7. Leonardo DiCaprio - książka z najbardziej przykrą śmiercią. 
Po przeczytaniu tej kategorii od razu wpadło mi do głowy ,,Gwiazd Naszych Wina''. Od drugiej połowy książki prawie cały czas płakałam. Przy filmie było, to samo. Jednak przykra i niespodziewana śmierć miała miejsce w książce ,,Jeden Dzień'' Davida Nichollsa. Nie chce robić spoilerów.Ten, kto czytał wie o kogo mi chodzi. 
8. Kristen Stewart - najbardziej nudna książka. 
Do tej kategorii na pewno zaliczają się lektury szkolne. Jednak licząc normalne książki, to stawiam na ,,Piratikę'' pani Tanith Lee. Mam tą książkę na swojej półce, ale napisana jest takim językiem, że dotrwałam jedynie do czwartego rozdziału. 
9. Ian Somerhalder i jego kot - przesłodzona książka. 
Nie czytałam książki przesłodzonej. Tak mi się przynajmniej wydaje. 
10. Jennifer Lawrence - idealna książka lub seria. Myślę, że cała seria Darów Anioła. Pani Clare odwaliła kawał niezłej roboty. I nie mogę się doczekać serialu. 



I mamy kolejny Tag.
Nominuję, każdego kto jeszcze go nie wykonał.

Ciekawe, czy się coś pokryje.
Pozdrawiam
PS. jaki Tag chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu?














2 komentarze:

  1. Niedawno sobie odświeżyłam "Idę sierpniową", ale całą Jeżycjadę swego czasu czytałam, tylko już nic nie pamiętam xd.
    Widzę, że dużo ćwieków i królików.Mogę liczyć na recenzje :)?
    Aaaaaa, spoilery Augustusowe!!!Lepiej to jakoś ukryj, bo mi zaspoilerowano odnośnie Gusa i miałam trochę zepsutą lekturę :/.
    Kiedyś się muszę zabrać za Dary Anioła w końcu.

    cityofdreamingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, ale obu cykli nie przeczytałam do końca. Może zrobię, to jak przeczytam całości? W obu brakuje mi ostatnich części.
      Mi też to zaspoilerowano. Już poprawiłam :)
      :)

      Usuń