poniedziałek, 8 lutego 2016

ULUBIEŃCY MIESIĄCA - STYCZEŃ

1. ULUBIONA KSIĄŻKA 
Styczeń był dość słabym miesiącem czytelniczym. Przeczytałam tylko dwie nowe książki oraz dwie sobie odświeżyłam. Jednak trzeba wybrać. Bardzo fajną lekturą okazało się ,,Wendigo'' Grahama Mastertona. To horror połączony z thrillerem. Coś takiego.
Główna bohaterka z trudem uchodzi z życiem po podpaleniu jej domu przez jakichś zbirów. Jej dzieci znikają. Kobieta robi wszystko by je odzyskać. Nie wie jedynie ile ofiar przyniesie jej dochodzenie.
Może nie jest bardzo straszna, ale za to zaskakującą książką. Jeśli gdzieś na nią wpadniecie, to na serio polecam. 





2. ULUBIONA PIOSENKA 
Jak wiecie a może i nie wiecie uwielbiam zespół Lawson. Uwielbiam ich wszystkie piosenki, wokalista - Andy - ma genialny głos. Jednak w poprzednim miesiącu jedna towarzyszyła mi prawie 24 godziny na dobę.
Zarówno tekst, jak i melodia zostają na długo w głowie. A oprócz piosenki czwórka przystojnych facetów, więc jest dodatkowa motywacja by zobaczyć teledysk ;) 





3. ULUBIONY CYTAT
Z tą kategorią mam zawsze największy problem. Rzadko zwracam uwagę na cytaty. Jednak często przeglądam różne stronki typu demotywatory itp, dlatego wybiorę jeden z takich. 
,,Jeśli pot­ra­fisz spędzić z kimś pół godzi­ny w zu­pełnym mil­cze­niu i nie czuć przy tym wca­le skrępo­wania, ty i oso­ba ta możecie zos­tać przy­jaciółmi. Jeśli zaś mil­cze­nie będzie wam ciążyło, jes­teście so­bie ob­cy i nie war­to na­wet sta­rać się o zadzierzgnięcie przyjaźni''- cała prawda o przyjaźni.


4. ULUBIONY FILM 
W tym miesiącu mało filmów oglądałam. Jednak polecę wam ten, na którym byłam w kinie w tym miesiącu. A mianowicie ,,Las Samobójców'' opowiadający historię Sary, która postanawia odszukać swoją siostrę bliźniaczkę w lesie aokigahara słynącym z tego, że ludzie chodzą tam popełniać samobójstwo. Dziewczyna sądzi jednak, że Jess żyje i że się po prostu tam zgubiła. Wraz z przewodnikiem i nowo poznanym facetem wchodzi do lasu. Musi pamiętać, że nie wolno zbaczać ze ścieżki. Bo wtedy duchy ukażą swoje złe oblicze. 


5. ULUBIONY BLOG/KANAŁ NA YOUTUBE Tym razem będzie kanał na YT i w tym samym klimacie co mój blog. To kanał książkowy. A nazywa się Chaos Cupcake. Ola - moja imienniczka - robi recenzje, TBR, tagi i wszystko co najlepsze na takich kanałach. Nie ma jej za długo na booktube jednak bardzo lubię oglądać jej filmiki i mam nadzieję, że wy również ją polubicie.
Jest pozytywnie zakręcona co dodaje jeszcze większego smaku jej kanałowi. Serdecznie polecam. 


6. ULUBIONA DROBNOSTKA 
1. Jak każda dziewczyna uwielbiam perfumy, uwielbiam piękne zapachy, pod koniec grudnia zakupiłam sobie jedne pachnące cudo. ,,Suntastic Feel'' od Jennifer Lopez. Pachnie sokiem ananasowym, kwiatem pomarańczy, lilią wodną, passiflorą, bursztynem i piżmem. Wszystko tworzy genialną mieszankę. No i butelka również jest ekstra. 


W tym miesiącu to wszystko
Podzielcie się swoimi ulubieńcami
Pozdrawiam i do usłyszenia 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brrr, jeśli chodzi o horrory to dziękuję bardzo, zostaję przy Supernaturalu :P. W sumie to nawet nie chodzi o to, że jestem strachajło, ale te horrorowe sceny mnie po prostu obrzydzają :P.
    Piosenka naprawdę wpada w ucho ^^.
    Na szczęście z moimi przyjaciółkami wcale nie czuję się skrępowana milczeniem :).
    Ahh, ze mną i perfumami to tak, że żal mi pieniędzy, więc uwielbiam je dostawać na święta, urodziny itp. ;D. W grudniu przywędrowała do mnie miniaturka Versace Bright Crystal i się zakochałam *.*. Chyba muszę zacząć odkładać na jakąś większą pojemność ;D.
    City of Dreaming Books
    Poprzednio przypadkowo zły link xd

    OdpowiedzUsuń