niedziela, 13 września 2015

100 książek które chce przeczytać cz 1.

1. ,,Błękitnokrwiści'' - Melissy de la Cruz / muszę dokończyć serię. 
2. ,,Diabelskie Maszyny'' Cassandry Clare / muszę dokończyć serię.
3. ,,Świat nocy'' L.J Smith / został mi ostatni tom.
4. ,,Alicja Królowa Zombie'' Geny Showalter.
5. ,,Chłopcy. Zguba'' Jakuba Ćwieka.
6. ,,Dotyk Julii'' Tahereh Mafi / muszę dokończyć serię. 
7. ,,Pragnienie'' Carrie Jones / muszę dokończyć serię. 
8. ,,Kłamca'' Jakuba Ćwieka. 
9. ,,Fangirl'' Rainbow Rowell.
10. ,,Oddam ci słońce'' Nelson Jandy. 
11. ,,Papierowe miasta'' John Green. 
12. ,,Szukając Alaski'' John Green. 
13. ,,Will Grayson, Will Grayson'' John Green. 
14. ,,Maybe Someday'' Colleen Hoover.
15. ,,Więzień Labiryntu'' James Dashner. 
16. ,,Rywalki'' Kiera Cass. 
17. ,,7 razy dziś'' Lauren Oliver. 
18. ,,Mroczne umysły'' Alexandry Bracken. 
19. ,,Szklany Tron'' Sarah J. Maas. 
20. ,,Każdego dnia'' Davida Levithana. 
21. ,,Osobliwy dom pani Peregrine''. 
22. ,,Obsydian'' , cała seria Lux Jennifer L. Armentrout. 
23. ,,Z mgły zrodzony'' Brandona Sandersona. 
24. ,,Ender'' Lissy Price. 
25. wszystkie książki Nicholasa Sparksa. 
26. wszystkie książki Stephena Kinga. 
27. ,,Stalowe serce'' Brandona Sandersona. 
28. ,,Gra Endera'' Carda Orsona Scotta. 
29. ,,Przedrzeźniacz'' Waltera Tevisa. 
30. ,,Wiedźmin'' Andrzeja Sapkowskiego. 



















5 komentarzy:

  1. Ja muszę się kiedyś zabrać za Dary Anioła w końcu :P.
    Chłopców i Dotyk Julii również mam na liście chciejczytadeł :). A Fangirl i Oddam ci słońce muszę KONIECZNIE przeczytać, czuję że to takie książki, w których się totalnie zakocham <3. Już czuję od nich pozytywne wibracje :D.
    Szklany tron czeka u mnie na półce na swoją kolej :).
    Sandersona, Sapkowskiego i Sparksa również mam w planach.
    Eh, tyle książków, a tak mało pieniądzów i czasu ;-;.
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.
      Czas to ja mam ale z kasą gorzej.
      Trzeba do pracy iść hehe

      Usuń
  2. Jak wspaniale, że nie jestem jedyną osobą, która nie czytała "Fangirl", "Każdego dnia" i innych bestsellerowych młodzieżówek, o których teraz aż huczy w blogosferze. :D Jak patrzę na moją listę ''chcę przeczytać" to aż mi się robi głupio, bo nie mam pojęcia kiedy znajdę na to wszystko czas i przede wszystkim fundusze. :D Oj, przydałaby się jakaś wygrana w totka. XD
    Ściskam <3
    W krainie książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam pojęcia, gdzie mam je niby poukładać bo moje szafki pękają w szwach :) no kasa by się przydała. Coraz częściej myśle o napadzie na bank hehe
      Również ściskam

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń