sobota, 8 sierpnia 2015

SWEETS BOOK TAG

1. DONUT, czyli książka, w której Ci czegoś brakowało. 
Długo zastanawiałam się nad tym pytaniem, ale w końcu postanowiłam postawić na ,,Córki Marionetek'' pani Marii Ernestam. Miałam duże wyobrażenia co do niej, ale niestety mnie zawiodła. Nawet nie skończyłam jej czytać. Chociaż historia dość ciekawa, to czegoś jej brakowało. 


2. PUDDING, czyli książka z rozlazłym bohaterem. 
Czy, kogoś zdziwię jeśli wspomnę o pannie Swan? Ta dziewucha przez całe swoje życie miała taki wielki dylemat. Kocha ją dwóch facetów. Którego wybrać? Wilkołaka, czy wampira? Wampira. Ugryzie mnie i będę mogła żyć wiecznie. Będę się świecić. Ale wilkołak też jest spoko. Jest gorący i będzie robił za mój grzejnik. Boże. Nigdy więcej. Ma Jacob szczęście, że w końcu kopnęła go w dupę. 


3. Lody, książka która zmroziła ci krew w żyłach.
Nie czytam zbyt dużo krwawych lub strasznych książek. Te horrory lub kryminały, które udało mi się przeczytać, jakoś nie za bardzo mnie przestraszyły, więc stawiam na ,,Igrzyska Śmierci''. Każda strona sprawiała, że bałam się co będzie dalej. A ,,Kosogłos'' mnie załamał. 



4. Czekolada, czyli książka którą możesz czytać w kółko i nigdy ci się nie znudzi. 
Proste. Harry Potter. Dalej! 



5. Ciastko, książka która złamała ci serce. 
Po raz kolejny mogłabym powiedzieć o ,,Kosogłosie'', ale żeby być oryginalnym powiem ,,Jeden dzień'' Davida Nichollsa. Autor sprawił, że bluźniłam i ryczałam. Ryczałam i bluźniłam. Ale i tak nie żałuje, że ją przeczytałam. 



6. Cukierek, czyli ulubiona krótka książka lub ulubiona książka z dzieciństwa. 
,,Za minutę pierwsza miłość'' Hanny Ożogowskiej. Pamiętam, jak jarałam się każdym zdaniem. Teraz jestem na nią za duża, ale przyjemnie ją wspominam. 


7. Tort, książka której niczego nie brakuje. 
Znowu Harry Potter? ,,Igrzyska''? Tym razem postawię na ,,Chłopców'' pana Ćwieka. Dzwoneczek i Zagubieni Chłopcy są najwspanialsi. Kocham tą serię. 




Nominuję każdą chętną osobę. 
Pozdrawiam i do usłyszenia w następnym poście.


4 komentarze:

  1. Hehe, podpunkt o Belli mnie rozwalił xD.
    Kosogłos <3.
    Ja to bym mogła w kółko czytać Tolkiena ^^.
    Za "Chłopców" muszę się zabrać.
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam fazę na ZMierzch ale teraz jest mi strasznie wstyd, że przeczytałam całą sagę. Masakra.
      Niedługo dodam jakąś recenzję.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. W stu procentach zgadzam się z punktami czwartym i piątym! Harry Potter na zawsze w moim sercu, a Jeden Dzień, cóż... coś pięknego, chociaż wylałam przy tym morze łez. Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nazywa się dziewczyna z : 7. ,,Women'' - twoja ulubiona damska postać, nie musi być główną bohaterką.

    OdpowiedzUsuń