niedziela, 7 czerwca 2015

Smerfowy Tag Książkowy

1. Smerf Śpioch - wybierz książkę podczas której niemal zasnąłeś. 
Na pewno będzie, to jakaś lektura. Najgorzej szło mi z ,,Quo Vadis''. Matko, jak się natrudziłam żeby ją przeczytać. 



2. Smerf Laluś - wybierz postać, która dba o wygląd. 
Od razu na myśl nasunęła mi się Mimi Force z Błękitnokrwistych. Ta dziewczyna uwielbia zakupy i dbanie o swój wygląd. A do tego ma kasę i pozycję w szkolę. 



3. Smerf Zgrywus - wybierz postać, która robi kawały i wciąż się wygłupia. 
Proszę was. Jakbym mogła nie wspomnieć o kochanych rudowłosych bliźniakach? Fred i George Weasley wprowadzali w książki pani Rowling kolejną dawkę śmiechu.



4. Smerf Ważniak - wybierz postać, która kocha książki. 
Oczywiście Hazel z ,,Gwiazd Naszych Wina''. Innego wyboru sobie nie wyobrażam. 



5. Smerf Harmoniusz - wybierz postać, która lubi lub umie śpiewać. 
Nad tym pytaniem zastanawiałam się najdłużej. Mogłabym dać ,,Maybe Someday'' Colleen Hoover, ale jeszcze jej nie czytałam, więc byłoby to małe oszukaństwo.
W końcu mój wzrok padł na książkę ,,Scarlett'' Barbary Baraldi. W szkole do której przeprowadza się tytułowa Scarlett istnieje szkolny zespół Dead Stones. Wokalista, czyli seksowny i pewny siebie Vincent lubi śpiewać i umie, to robić. Fanki zawsze szaleją. 



6. Smerfetka - wybierz swoją ulubioną postać damską. I tutaj pojawia się kolejny problem. Bo nie mogę dać jednej. Jest wiele książkowych dziewcząt, które ubóstwiam. Katniss z ,,Igrzysk Śmierci'', Wanda z ,,Intruza'', Dzwoneczek z ,,Chłopców'', czy Ali z ,,Alicja w Krainie Zombie''. Łatwiej mi by było powiedzieć o lasce, której nie trawię. 


7. Jeśli byłbyś smerfem, jakie było by Twoje imię i osobowość?Nie mam pojęcia. Kocham czytać. Jestem też leniem. Mam jakieś tam poczucie humoru, ale do Fredowi i George'owi nie dorastam do pięt. Nie wiem ... 



I kolejny Tag. 

Nominuję każdego :) taka przebiegła będę. 
Jakie Tagi chcielibyście bym zrobiła? Albo recenzje? 
Piszcie. 
Pozdrawiam :)
PS. możecie zadawać mi pytania to zrobię coś w stylu Q&A ;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz