niedziela, 14 czerwca 2015

CYTATY FILMOWE #######

Oprócz książek moją miłością są filmy.
Często chodzę do kina albo oglądam je w zaciszu domowym.
Będę tutaj wstawiała cytaty, które skradły moje serce.
Podawajcie swoje ukochane filmowe cytaty :) 




KOCHAM TĄ WERSJĘ ALICJI
DEPP RZĄDZI <3


HARRY POTTER!!!
Ron podczas tej sceny skradł me serce :D
Cała scena nauki tańca jest zarąbista


SHREK <3
Bajka ponadczasowa w której teksty zabijają
Ja wybrałam ten :)


I PONOWNIE DEPP <3
ALE TYM RAZEM JAK SPARROW


,,SŁUŻĄCE'' <3
Oglądałam film, ale mam zamiar zabrać się za książkę
Ten cytat jest przepiękny <3


,,Sala Samobójców''
Jeden z najlepszych polskich filmów jakie widziałam
Ukazuje załamanie się ludzkiej psychiki
Dominik <3


I na koniec ,,Titanic''
Nic więcej nie potrzeba



Hejka.
Podoba się wam mój pomysł czy nie za bardzo?
Dzielcie się ze mną swoimi ulubionymi cytatami







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz