poniedziałek, 11 kwietnia 2016

ULUBIEŃCY MIESIĄCA - MARZEC

1. ULUBIONA KSIĄŻKA 
I ponownie wstyd się przyznać, ale przeczytałam tylko dwie książki. Jednak skoro Harry Potter to wieczny ulubieniec dlatego też stanęło na ,,Ogień i woda'' Victorii Scott. Książka genialna według mnie. Napisana dość prostym językiem, ale sam pomysł skradł moje serce. I jest tam wielu bohaterów których polubiłam i ja już chce drugą część! Ale brak kasy mi to uniemożliwia. No i dzięki owej książce znalazłam nowego męża, ale bez spoilerów. Serdecznie polecam. 




2. ULUBIONA PIOSENKA 
Jeśli chodzi o piosenki na serio zastanawiałam się o której wam powiedzieć bo na serio w tym miesiącu zakochałam się w wielu pozycjach. W końcu postanowiłam bliżej powiedzieć wam o ,,Bonbon'' Ery Istrefi. jak to zwykle bywa w takich piosenkach tekst nie jest jakiś wybitny, ale cała nuta wpada w ucho. A i teledysk nie jest zły. 



3. ULUBIONY CYTAT 
Tym razem postanowiłam dać coś z Harry'ego Pottera. Cytaty która wplotła tam Rowling są na serio genialne i życiowe. Jednym z moim ulubionych jest ,,Uśmiech losu można zobaczyć nawet w najciemniejszych chwilach. Jeśli tylko pamięta się, żeby zapalić światło''. 

4. ULUBIONY FILM 
W marcu nie byłam ani razu w kinie normalnie wstyd. Dlatego musiałam polecić wam coś co oglądałam w telewizji lub w komputerze. I miałam problem bo nie oglądałam w tym miesiącu nic sensownego. Aż w końcu w mojej głowie zapaliła się lampka. Oglądałam przepiękny film z aktorem którego uwielbiam za jego rolę w Skinsach. A chodzi mi tu o ,,Niezłomnego'' którego bohaterem jest Louis Zamperini. Chłopak ma szansę pobić rekord w bieganiu jednak uniemożliwia mu to wybuch II wojny światowej. Piękny film, wzruszający i pokazujący, że nie tylko Niemcy byli wtedy źli. 



5. ULUBIONY BLOG/KANAŁ NA YOUTUBE
W tym miesiącu nie odkryłam nic nowego dlatego też polecę wam kanał na YouTube. Dominika czyli The DoDo nagrywa filmiki o różnej tematyce. Q&A, recenzje książek oraz typowe dla niej paplanda na różne tematy. Serdecznie polecam wam jej kanał bo dziewczyna jest przesympatyczna. 

6. ULUBIONA DROBNOSTKA 
- w tym miesiącu niestety nic takiego się nie pojawiło.



Piszcie swoich marcowych ulubieńców
Pozdrawiam 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz